چه کسانی به دنبال برابرسازی با ولایت فقیه هستند؟
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

جبهه پایداری با برابر سازی برای ولایت فقیه با استفاده از مفهوم انسان کامل در حال وارد شدن به گفتمانی است که منجر به گروهک شدن آن می‌شود، گفتارهایی از قبیل اینکه حکمشان را از امام زمان می‌گیرد در واقع نشان دهنده همان برابر سازی است که از انسان کامل نشئت می‌گیرد.

پایگاه تحلیل گفتمانی امید گروه سیاسی: روز جمعه مناظره سیاسی نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد این مناظره سومین و آخرین مناظره کاندیداها بود که البته نسبت دو مناظره قبلی با چالش‌هایی مواجه شد.

در این مناظره اما ما شاهد بعضی از ترفندها از سوی نامزدی بودیم که خود را به نحوی تنها میراث دار انقلاب و گفتمان انقلاب می‌داند.

او بر اینکه دیگر رقبایش اشتباه می‌کنند پایدار بود و در مناظره‌ها از تکنیک‌هایی استفاده می‌کرد که 4 سال پیش محمود احمدی نژاد در مناظره‌ها استفاده می‌کرد.

سعید جلیلی که پایداری او را اصلح خود می‌داند تمامی رفتارهای دولت‌های پیشین را در سیاست خارجی غلط می‌داند و تنها عملکرد خود را درست و کامل حساب می‌کند. او نتیجه عملکرد خود را در جامعه نمی‌بیند و اگر رقبایش مسایلی را مطرح می‌کنند به آنها می‌گوید که این حرف از اساس غلط است.

این اتفاق تا آنجا پیش رفته است که آقای ولایتی خطاب به او گفته‌است که از نظر شما همه اشتباه می‌کنند و شما درست رفته‌اید.

این اما باقی ماجرا نیست، آقای جلیلی در مناظره‌ها به جای نقد فردی که پشت تریبون قرار گرفته بیشتر دیگران را مورد اتهام قرار می‌دهد.

او با متهم سازی و فرافکنی همان کاری را می‌کند که 4 سال پیش محمود احمدی‌نژاد در مناظره‌ها انجام می‌داد، عدم پذیرش مسئولیت در دیپلماسی هسته‌ای به مانند همان عدم پذیرش تورمی است که محمود احمدی‌نژاد در 4 سال پیش داشت.

این البته یک وجه سعید جلیلی است، اینکه خود را عاقل می‌داند و ژست متفکرانه به خود می‌گیرد به مثابه همان سخن محمود احمدی نژاد است که می‌گفت من خود نخبه هستم، البته وجه دیگر آقای جلیلی و جبهه پایداری برابر سازی مفهوم ولایت فقیه است که با مفهوم «انسان کامل» صورت می‌گیرد.

در اینجا باید گفت جبهه پایداری با برابر سازی برای ولایت فقیه با استفاده از مفهوم انسان کامل در حال وارد شدن به گفتمانی است که منجر به گروهک شدن آن می‌شود، گفتارهایی از قبیل اینکه حکمشان را از امام زمان می‌گیرد در واقع نشان دهنده همان برابر سازی است که از انسان کامل نشئت می‌گیرد.

باید توجه داشته باشیم که نایب امام زمان در زمان غیبت ولی فقیه است. حال سوال این است که چگونه فردی غیر از ولایت دارای ارتباط با امام زمان است؟

دراینجا باید گفت که این اعمال جبهه پایداری نشان دهنده تندروی‌های افراطی آنها است که در نهایت منجر به ضربه زدن به رهبری و انقلاب خواهد شد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 1:27 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 55640
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1